måndag 13 september 2010

Hår funderier..

Snart kommer mamma förbi och jag ska hjälpa henne med att färga utväxten före hon far till Turkiet.. Blir som vanligt blont. Och jag är ju så duktig på det så det blir nog najs! :) öra det själv

Jag längtar tills jag själv ska färga håret också.. :) Har dock inte bestämt mig om jag ska göra det själv eller om jag ska gå till Frida. Jag har heller inte bestämt mig om det blir att klippa mig samtidigt eller bara klippa alternativt färga. Måste kolla igenom plånboken före jag bestämmer. Sen har jag inte bestämt mig om Hur jag ska klippa och färga.. Har lite att fundera på som sagt.. :)

6 kommentarer:

fru stenberg. sa...

Ja, det var riktigt obehagligt. Jag hann tänka många tankar. Det var sjukt jävla tur att Maria och Kathrin satt där, för om jag varit ensam vette fåglarna vad jag hade gjort... :) Så hädanefter kommer jag äta VÄLDIGT sakta, typ Elin-sakta ;)

EliNilsson sa...

Jag lovar att du inte blir besviken på glassen ;)

Moa: sa...

Hehe nej DIG tänkte jag inte ens på, du är ett undantag för du kommenterar så duktigt :-) du, skrev just till dig inne på msn men det fungerar aldrig, kommer bara felmeddelande - och alltid när jag skriver till dig! weird...!

Nadia sa...

Haha jaaaa! Har en blå kvar. Blir inte förvånad själv om jag traskar iväg på stan någon dag med en röd och en blå! ;D

Moa: sa...

Haha eller hur, men de är ju de jag började fixa hemme och aldrig hann fixa tyg till sistsarna... När jag gjort de så blir dom användbara! :-P

Nadia sa...

Haha jaa :D

Vet it, det är något skit med våran router som gör att det går skitbra att ladda ner men oftast så går det inte att ladda upp! Varken från min eller Simons dator. ASskumt! Men han ska lämna tillbaka den och byta imorgon så förhoppningsvis blire någon ordning då! :-)