fredag 29 oktober 2010

Fredagsmyyys!

Har mys framför idol med chips och choklad. Precis som man ska ha på en fredag ;)
Har packat ganska stor del av förmiddagen och det känns bra. Även om vi (Jag iaf!) är väldigt seg på att komma igång så är vi nu i rullning. Känns super att tummen har kommit ur iaf! :) Haha.. Dock är det fortfarande för beboeligt än vad det skulle kunna vara. Dags att jobba på ;) Mer kartong-labyrinter åt folket!!

Men hur som helst, det jag skulle skriva om idol var alltså...att jag tyckte det var en väldigt mysig och go version och låt EMD bjöd på. Riktigt najs faktiskt, 5 Hjältar av 5 möjliga! ;)

Nu ska jag ta och he mig tillbaka till soffan, ni som känner mig vet nog vad jag menar med det..
Ciao!!

3 kommentarer:

fru stenberg. sa...

Ja, det är helt galet. Det känns som att det var nyss jag satt hemma i måndags och hade en jävligt tråkig dag, haha... :)

Cissi sa...

Fredags-mys rules!! =) oi

Madde sa...

Det var faktiskt riktigt smarrigt, men jag håller med dig, fika är väldigt gott det med!

Jo glasögonen var en småtrist utgift, men men...
Hur går det med packandet? :)