söndag 10 oktober 2010

Hörde jag en skål?!

..Att du gjorde!
Igår var det premiär på party efter det att jag blidde gravid förra året. Var alltså PDOL 2009 sist så man var ju liiite orolig för hur det skulle kunna sluta. Nu är ju inte jag den som brukar bli Kwååossa så det vart jag ju inte igår heller. Kanske tom blev aningens nykter, så nästa gång går vi ut lite hårdare ;) Shoten ute på Challes var ju bra iaf, så tack Mackan ;)

Bilder finns och kommer såklart då jag laddat in dem (även fredagens outfit ;) Haha..
See u!

2 kommentarer:

Erika & Celine sa...

Helt klart irriterande.

Vad trevligt med en utekväll, det saknar man ibland, det börjar ju vara ett tag sedan :P

Ses på badet! KRAM

karolineceder sa...

Lite dålig på att svara. haha Men du onsdag har jag lite mycket men vad tror du om Torsdag Barnbad 0-6 år 13-16 i Hortlax typ vid 14:30-15:00 tiden?