torsdag 14 oktober 2010

Hösten går till vinter..

Tyckte det var så mysigt imorse då jag tittade ut genom fönstet och såg att dte var vitt ute och att det snöade Lapphandskar. Jag gillar faktikst vintern, bara det håller sig på samma temp och man slipper massa slask.

Sen kan jag säga att jag har en liten naur-tös som verkade gilla det hon såg genom rutan. Spännande då hon får känna på riktigt och sen då hon kan uppskatta det mer ;)

I slutet på September gick jag på strandpromenaden bakom nolia och det var så härligt då solen låg på.
Så jag knäppte några väldigt höstiga fina bilder..




Kunde inte undvika att knäppa en grådassig bild då jag ca en vecka senare gick förbi samma fina vy som bild 2..
Så nästa mission är att  försöka mig på en vinterbild också...Vilken skillnad det kan vara. Ojoj!! Hösten är vacker!

4 kommentarer:

Erika & Celine sa...

Riktigt skönt! Ja om det nu är tänder på G, man kan ju aldrig vara riktigt säker men är det så får dom gärna komma upp så tösen slipper vara så ledsen :) Har du BVC på torsdag kan vi ju annars ta det tisdag, för mig spelar dom som ingen roll :) Kram

Madde sa...

Vilke fina bilder du har tagit!
Det är verkligen supermysigt där, ni borde följa någongång och grill där. :)

fru stenberg. sa...

Haha, ja men att Jecka inte skulle vinna ngt det visste jag redan ;) Men det var lite trist att man inte fick vinna ngt, det hade gjort kvällen ännu bättre, hahaha...

Jennie och Norah sa...

Hihi,ja tänka sig om Norah fick bestämma,så annorlunda allt skulle se ut i vårat hushåll =)