lördag 2 oktober 2010

Sorry to say it..

Idag är det pensionärsvarning på mig, jag är trött och klockan är inte ens nio.. Men hade en lite småhurtig morgon med prommis kvart i nio så att Peter skulle få sova efter sin jobbar-natt!
Var på barnenshus och stan med Linn och barnen.. Trevligt och skönt att slippa gå, gå, gå, gå bara för att hålla sig borta! Åt en god Black and white eftersom jag visste P skulle få go middag ;)

Så nu har jag ingenting (!) att göra då Peter är på Golden med guysen (och Anna och JÖ) för att fira Micke och han som fyller/de 25år (idag och 18/6). Efter det skulle det visst festas också så Peter kommer ju inte hem i det närmsta taget, därför kastar jag in handduken nu. Skönt!! :D

1 kommentar:

Jecka sa...

Det var riktigt trevligt igår, men jag var såå otagg då vi kom ut, för att jag va så grymme mätt/uppsprängd ;P Enda fördelen med det är att jag har vart pigg idag :) Det var synd att na it kunde joina på maten, men jag hoppas verkligen att du kan vara med på lördag om vi ska laga mat och det ;) Aaa blir väl kring 6 halv 7 hos Anna på tisdag. Ses dåå ! Puss babe!